כל מה שרציתם לדעת על כתיבת עבודות אקדמיות

כל מה שרציתם לדעת על כתיבת עבודות אקדמיות

כתיבת עבודות אקדמיות כוללת תהליכים מורכבים למדי, אשר דורשים כישורים מגוונים ומיומנויות נרכשות. כל חלק בעבודה מתמקד ביכולת אחרת, דבר שהופך את תהליך כתיבת העבודה למורכבת למדי ונדמית להר הקשה לטיפוס.

מהם המאפיינים המרכיבים את מבנה העבודה האקדמית?

למאמר אקדמי יש מבנה אחיד אשר אליו יש להיצמד ועל פיו יש לכתוב את העבודה האקדמית.
מבנה המאמר האקדמי מורכב מכמה חלקים:

  • עמוד השער – העמוד החיצוני אשר נותן הצצה לפנים העבודה. בעמוד זה יהיו רשומים: נושא העבודה, שם המוסד, שם המנחה ותאריך ההגשה.
  • תקציר – התקציר הוא תמצות מידע קדימוני על גוף העבודה, שאלת המחקר, מסקנות, וכל תהליך העבודה האקדמית.
  • תוכן עניינים – תוכן העניינים נותן הצצה ממוקדת ומחולקת לתוכן העבודה הפנימי. בעמוד זה יהיו רשומים חלקי העבודה ומספר העמוד בו נמצא כל חלק. את תוכן העניינים מומלץ לבצע רק בסיום כתיבת העבודה עצמה, על מנת למנוע סטיות תוכן או מעברי עמודים.
  • מבוא – המבוא מציג את שאלת המחקר והשלכותיה וסוקר אותן לעומק. לעיתים ישולבו במבוא הפניות למחקרים בתחום שכבר נערכו בעבר. גם את חלק המבוא מומלץ לבצע עם סיום כתיבת העבודה האקדמית, על מנת להקפיד על מיקוד ודיוק.
  • גוף העבודה – גוף העבודה מהווה את החלק המשמעותי ביותר בעבודה האקדמית. בחלק זה יוצגו: הסקירה הספרותית, שיטות המחקר, הצגת ממצאי המחקר, ניתוחם וכמובן דיון ומסקנות.
  • סיכום – הסיכום מהווה סגירה תמציתית של שאלת המחקר ותהליך הדיון והמסקנות. הסיכום מחבר גם את חלק המבוא בכך שהוא נותן מענה לשאלות שהתעוררו בחלק זה. ישנה הלימה ברורה בין חלק המבוא לחלק הסיכום.
  • ביבליוגרפיה – רשימת המקורות, אשר כוללת את כלל המקורות האקדמיים עליהם נשענה העבודה. רשימת המקורות נכתבת על פי כללי הביבליוגרפיה בסדר המתאים.
  • נספחים – מסמכים ואסמכתאות רלוונטיים אשר לא שולבו בעבודה עצמה, אך יש בהם כדי לתמוך בה.

שירות הליווי האקדמי

הביקוש לליווי אקדמי מאת בעלי מקצוע מומחים בתחומם, התעורר בכל תוקף מצד אוכלוסיית הסטודנטים, ובצדק. ובדיוק לשם כך, יצא לו לאור – שירות הליווי האקדמי, המסייע לסטודנט לצלוח את הגשת העבודה על כל חלקיה.
הליווי האקדמי כולל אינספור כלים מערכתיים בכל שלבי העבודה, החל משלב גיבוש ונושא שאלת המחקר, והמשך בשאר החלקים: תכנון המבנה, שכתוב של תוכן העניינים וסקירה ספרותית, איתור מאמרים אקדמיים רלוונטיים עליהם ניתן להישען בכתיבת העבודה, ניתוח מאמרים, סיווג מאמרים על פי חשיבות למודל התיאורטי, שכתוב פעיל של גוף העבודה יחד עם הסטודנט ואף איתור נתונים סטטיסטים ודינאמיים במקרה הצורך.
הליווי האקדמי מעניק את הביטחון המלא לסטודנט, כי הוא יוכל לעבור את משוכת העבודה האקדמית בהצלחה, תוך פיתוח המיומנות האישית והכישורים הנדרשים.

למה לבחור דווקא בנו לליווי בהכנת העבודה האקדמית?

ישנם כמה סיבות מרכזיות, בגללן כבר אלפי סטודנטים מרוצים, בחרו בשירות הליווי של Right4U ולא גמרו להנות ממנו:
צוות – הצוות המקצועי של Right4U, הוא מן השורה הראשונה ומורכב מבוגרי תארים מתקדמים עם ניסיון רב בכתיבת עבודות אקדמיות בעצמם, כמו גם ניסיון בליווי אקדמי של כתיבת עבודות. לצד היותו של הצוות מקצועי, הרי שהוא אדיב, אכפתי וקשוב לצרכי ורצונות הסטודנט.
שותפות – הליווי האקדמי ב-Right4U מתייחס לכל חלקי העבודה האקדמית, בלי לפספס אף פרט ונקודה. הצוות לוקח חלק פעיל ודינאמי בכתיבת העבודה, והסטודנט מקבל שותף פעיל ויעיל בכתיבת העבודה.
נגישות – על מנת להקל על ציבור הסטודנטים, הרי שהליווי מתבצע בזום ולא בפגישה פרונטלית, כדי למנוע היטלטלות בדרכים ולחסוך זמן מיותר שניתן לחסוך בשיחת זום.
גם לכם מגיע להנות משירות הליווי המקצועי שלנו!

בחרו את האפשרות המתאימה להצעת מחיר חינם תוך מספר דקות והתחלת התהליך

רוצה סיוע בכתיבת העבודה האקדמית שלך ביושרה?

מאגר עבודות אקדמיות לדוגמה

כנסו עכשיו! אלפי עבודות אקדמיות לדוגמה

או.. הזינו פרטים בטופס

לסיוע בכתיבת עבודה מקורית ללא סיכונים מיותרים!

דילוג לתוכן