עבודת סמינריון באנגלית

עבודת סמינריון באנגלית

בתקופת היישוב החל בישראל מאבק על השפה שבה ידבר העם היושב בציון. רבים ביקשו שהשפה שתדובר באוניברסיטאות בישראל תהיה גרמנית או צרפתית. לבסוף העברית ניצחה והיו שאמרו שהשפה תבודד את הישראלים משאר העולם ותייצר בידול אקדמי. הם לא חשבו על הקושי שיגרם לסטודנט הישראלי בכתיבת עבודה אקדמית באנגלית, ועד כמה עבודת סמינריון באנגלית אינה משימה שסטודנט ישראלי באמת יכול למלא אותה בצורה הגיונית בלי קשיי שפה וחסמים מנטלים.

בין אם טענה זו נכונה ובין אם לאו, לא ניתן להתכחש לעובדה שלא אחת סטודנטים ישראלים מתקשים עד מאוד לכתוב עבודות אקדמיות באנגלית, גם אם השפה שגורה בפיהם. הם לומדים על בשרם שהאנגלית שלמדו מסרטים הוליוודים לא מספיקה כדי לנסח מסמך אקדמי מקצועי של סמינריון באנגלית. אז מה ניתן לעשות?

התשובה היא יחסית פשוטה. כמו כל מיומנות אקדמית אחרת, גם כתיבת סמינריון באנגלית היא מטלה קשה ומורכבת הכוללת כתיבה אקדמית באנגלית, שהופכת לקלה עם כל כתיבה ויצירה של סמינריון באנגלית נוסף. 

איך לכתוב עבודה אקדמית - טיפים, כללים והנחיות.

יש מספר טיפים שיכולים להקל עליכם על כתיבת עבודה אקדמית באנגלית

  • ראשית – התבססו על כמה שיותר מקורות באנגלית. כך תחסכו את כאב הראש הנלווה לתרגום מקורות מעברית לאנגלית ותוכלו להיעזר בניסוחים המקוריים של המאמר, תוך שינוי קל במילות החיבור והניסוח, כדי לכתוב את עבודת הסמינריון באנגלית שלכם.
  • שנית – רוב השפה האקדמית מקורה מלועזית, כך שלמרות החשש הראשוני, למעשה שגור בפינו השיח הראוי, שעם טיפה מאמץ ועבודה צמודה למילון – נוכל להשתמש בו כראוי.
  • שלישית – השקיעו בעורך לשוני, בין אם בחבר שדובר אנגלית שפת אם, מגיע מעולם האקדמיה ומוכן לערוך לכם את העבודה, או שליחת העבודה לאיש מקצוע שיסייע לכם במשימה. ההמלצה היא לא לוותר על עריכה לשונית. עין מקצועית היא שעושה את ההבדל בין עבודה שכתובה באופן חובבני לבין עבודה שכתובה מעולה, בעיקר אם העורך הלשוני מתמחה באנגלית.
  • רביעית – אם אתם חשים שלא תוכלו לעמוד במשימה, אופציה אחרת היא לכתוב את העבודה בעברית ולמסור אותה בסיומה לידיו של מתרגם מקצועי שיפיק לכם תוצר איכותי באנגלית תקנית. זוהי אופציה יקרה יותר מעריכה לשונית, אך עדיפה במקרים בהם רמת האנגלית של הסטודנט ירודה.

טיפים שימושיים שיעזרו לכם בכתיבת עבודת סמינריון

ישנם כמה טיפים שימושיים שיוכלו להקל עליכם בעת כתיבת מאמרים אקדמאיים:

  1. אל תבחרו נושא לפני שאתם רואים שאכן יש לכם מאמרים אקדמאיים ומקורות להישען עליהם בכתיבת התזה שלכם.
  2. בחנו את מבנה המאמר עוד לפני שאתם ניגשים לכתיבה, אפילו הטיוטה – חייבת להיות מותאמת למבנה, על מנת שעבודת השכתוב וההגהה לא תהיה מורכבת מידי.
  3. גם כאשר בחרתם נושא שקרוב לליבכם או שאתם רואים בו את עתידכם, אל תשכחו כי במחקר עצמו אתם חייבים להישאר אובייקטיבים בעליל, בלי היקשרות רגשית ועם השענות על מקורות מוסמכים.
  4. שמרו בכל העת על שפה מדעית, חפה ממטאפורות או סלנג מקומי, זכרו כי הציון ניתן לא רק על החומר אלא על צורת ההגשה הניסוחית.
  5. לאחר בחינת מאמרים רלוונטיים ונושא, גשו לכתיבת ראשי הפרקים, כך, בשיטת המשפך, העבודה תהיה מסודרת בראשכם וגם על הנייר.

עזרה בכתיבת עבודה סמינריונית

עזרה בכתיבת עבודה אקדמית היא דבר לגיטימי ואפילו מתבקש, אף סטודנט לא נולד דיקן אוניברסיטה שכתיבת עבודה אקדמית יוצאת לו מהשרוול, ועל כן, עזרה בכתיבת עבודה אקדמית, לא רק תהפוך את העבודה למצטיינת, אלא תהפוך את כל כתיבת העבודה לחוויה מענגת שתותיר רושם חיובי.

אף אחד אינו רוצה שיכתבו במקומו את העבודה, מה גם שהדבר אינו חוקי ברוב הנסיבות, אך עזרה היא חלק מהכלים שמרצי האוניברסיטה אף ממליצים עליה, כיון שבהכוונה נכונה, יוכל הסטודנט לקנות את המיומנויות הנדרשות לכתיבת עבודה אקדמית, ולהוציא מתחת ידו עבודה אקדמית ראויה, ואפילו – מרשימה.
רייט-פור-יו פיתחו את השיטה לתת לכם את כל מעטפת הסיוע, על מנת שגם אתם תוכלו לעבוד על המאמר מתוך פניות וביטחון שאתם בידיים הנכונות.

בחרו את האפשרות המתאימה להצעת מחיר חינם תוך מספר דקות והתחלת התהליך

רוצה סיוע בכתיבת העבודה האקדמית שלך ביושרה?

מאגר עבודות אקדמיות לדוגמה

כנסו עכשיו! אלפי עבודות אקדמיות לדוגמה

או.. הזינו פרטים בטופס

לסיוע בכתיבת עבודה מקורית ללא סיכונים מיותרים!

דילוג לתוכן